Pilates, gerinctorna

Gyere, mozogj és minden megváltozik körülötted. Akaraterő, elszántság, tudatosság, kiratás!  
“Személyes törődés, hatékony fejlődés, megbízható eredmények: ezt nyújtja a MozogniKell.hu.”
Helló, Túri Virág Réka vagyok, a pilates trénered. Honlapunkon rengeteg hasznos olvasnivalót találsz mozgásod tökéletesítésére és kitűzött céljaid mihamarabbi elérésére.

Társ a személyes inspirációban: szakmai odafigyelés, ami kihozza belőled a maximumot.

A siker útja lépésről lépésre

Mozgás az élet

Mozog a Föld, mozog a levegő, a tűz, a víz. Minden porcikád mozog. Vedd fel az élet ritmusát!

Dolgozz keményen!

Keményen kell dolgoznod. Készen állsz rá? Igen, képes vagy rá. A valódi siker az, ha megteszed a következő lépést.

Fiatalító gerinctorna

Gerinctorna, az egészség alapja A gerinc a helyes testtartás alappillére. Éppen ezért megérdemli a törődést. Az egész napi ülés merénylet a gerinc ellen. Már heti egy edzéssel is komoly változást érhetsz el.

shutterstock_357876767

Inspirálódj!

Keresd azok társaságát, akik inspirálnak céljaid elérésében! Igen, megtörténhet!

Pilates, a szelíd mozgás

A szelíd mozgás, mely megváltoztatja az életed. A pilates a valódi eredmények elérésében lesz a legjobb társad.

Neked mi a célod?

Tűzz ki magadnak egy célt, melyet a mozgással el szeretnél érni. Lehet egészségügyi, üzleti, magánéleti vagy bármilyen cél. A lényeg, hogy adj hozzá lendületet. Gondolkodhatsz nagyban, de legyenek mérföldköveid.

Tedd szokássá a napi mozgást!

Hatékony gyakorlatok

Keresd az aktuális képzést!

ganteli-800x520

A velem való mozgás előnyei

A pilates alapú mozgás hatékonysága abban rejlik, hogy a mélyizmokra koncentrál.

A személyi órákon egy csoportos órával szemben a gyakorlatok teljesen a te alkatodhoz, mozgási szokásaidhoz, edzetségedhez alakulnak.

Az állapotfelmérés és a mozgásminták megfigyelése segít feltárni az okokat, amire azután konkrét megoldásokat is találunk.

A Táncművészeti Főiskolán ismertem meg a Pilatest, és ekkor döntöttem el, hogy ebbe az irányba is továbbtanulok, hiszen ez egy olyan dolog, ami segíteni fog a saját testem karban tartásában is.

Személyes edzésterv

 

Gyere el három alkalommal, és egy személyes edzéstervet készítek neked!

heart-590x520

Személyes foglalkozások edzésterv

Egyéni segítségre van szükséged? Ez igazán hatékony lesz!

Csoportos pilates és gerinctorna

Hozd magad formába fizikailag és szellemileg is. A mozgás éltet!

Tornázz naponta az egészségért

30 nap után számottevő változás. Válj szabaddá a test korlátaitól!

SZEMÉLYI EDZŐ TIPP

“Mindegy, hogy csapatban vagy egyénileg vagy nyertes, de ahhoz, hogy győzedelmeskedj, a maximumot kell hoznod.” 

Bud Spencer

SZEMÉLYES EDZÉSEK ÉS FOGLALKOZÁSOK

Táncosoknak, sportolóknak

Erősebb leszel mint valaha. Ez tény!

Sérülés után lendületbe

Célorientált gyakorlatok személyre szabottan

Senior gerinctorna

Egyéni edzés és csoportos műhely

Rendszeres edzés

De hogyan? Tippek a napi 20 perc tornához

girl-460x700

Sikertörténetek

Elmúlt a hátfájásom

Munkámból kifolyólag rengeteget ülök. Vagy a számítógépem előtt, vagy a tárgyalóteremben. Egy reggel arra ébredtem, hogy alig mozdulok.

Nagyon jó kezekbe kerültem. Virág egyszerűen csodálatos. Már az első foglalkozás után lényeges javulást tapasztaltam.

Nem érdemes halogatni. Azóta is járok Virághoz.

Kovács Katalin sales manager

Segítek lendületbe jönni.

Segítünk lendületbe kerülni.

Beautiful women working out in gym together

A mozgás célja

Meg kell értened, hogy miért kell mozognod.

Athlete runner feet running in nature, closeup on shoe. Female athlete running on stairs. Woman fitness, running, jogging, sport, fitness, active lifestyle concept

A hajlékonyság záloga

Azzal tisztában kell lenned, hogy a tesnek napi mozgásra van szüksége.

femmes-amies-rires-sport-fitness-salle

A jó alvás az egészség egyik záloga

A helyes mozgás hozadéka a kielégítő és regeneráló alvás.

ÍGY DOLGOZUNK VELED

Te gyakorolsz, és közösen örülünk. Mert a siker közös.

Légzés

65%

Metabolizmus

85%

Hajlékonyság

70%

Izomegyensúly

60%

LEGJOBB CSOMAGOK A SZÁMODRA

Egy alkalom arra jó, hogy feltérképezzünk és elkezdjük kidolgozni a személyes edzésterved. Összeállítottuk a három kedvenc csomagot, melye a legnagyobb hatékonysággal segítenek céljaid elérésében.

Napi 20 perc torna
HUF12000hétvégi műhely

Napi 20 perc torna

  • edzésterv begyakorlása
  • anatómiai ismeretek
  • mikro és makro mozgások
  • irodai torna trükkök
  • alakformáló gyakorlatok
  • ébresztő gyakorlatok kávé helyett
  • nyugtató gyakorlatok
Személyes edzésterv
HUF240003 alkalom

Személyes edzésterv

  • felmérés, konzultáció
  • edzettségi szintnek megfelelő gyakorlatok
  • egészségi állapot szerinti gyakorlatok
  • helyes testtartás beállítása
  • személyre szabott gyakorlatok
  • egyéni edzésterv írott formában
  • ellenjavallatok
Személyi pilates
HUF6500egy alkalmas edzés

Személyi pilates

  • személyre szabott edzés pilates technikával
  • edzettségnek megfelelő gyakorlatok
  • folyamatos szintemelés
  • személyes törődés
  • egyénre szabott életmódtanácsok
  • aktív pihenés
  • motiváció és inspiráció

Írj és megbeszéljük!!